Ik wil nú resultaat
 
  • Whitepaper-marketing Het hoe, wat en waarom

    Voorzie uw doelgroep van inhoudelijke informatie, waarmee u ze echt verder helpt. Dat kan in de vorm van een uitgebreid artikel, een rapport, gids of stappenplan.

     
    Lees het hele artikel
  • Vind de juiste marketingterm Mistig vakjargon ontrafeld

    Mistig vakjargon... marketingexperts kunnen er wat van. Met deze lijst bent u weer bíj!

     
  • Storytelling wérkt. Als het maar een goed verhaal is.

    Zonder verhaal geen goede copy. Storytelling is een eeuwenoude kunst die uitblinkt door eenvoud. Je klanten willen het, dus jij ook.

     
  • Evergreen content: de waarde van herbruikbare content

    Doorlopend exposure, wie wil dat nu niet? Denk eens na over ‘Evergreen content’. Daarmee haalt u doorlopend een stroom nieuwe bezoekers naar uw website of online platform.

     
  • Verrijk uw vacatures boost uw employer brand…

    Nieuw talent vinden en overtuigen om bij uw organisatie aan de slag te gaan? Daar is meer voor nodig dan alleen een vacature. Kandidaten willen weten hoe het er echt aan toegaat op de werkvloer. Wie worden mijn collega’s? Wat is de cultuur? Welke sfeer hangt er? Met welke gave projecten ga ik aan de slag? Verrijk uw vacatures daarom met persoonlijke ervaringsverhalen.

     
  • Online video: dé trends van nu Maak impact met uw video

    Ontdek vijf inzichten over online video. Zijn dit de trends? Nee, het zijn blijvertjes. Vigor & Zests videoproducer Marcel produceert al jaren volgens deze principes.

     
  • Waar gaat uw hart sneller van kloppen? MarCom Outsourcing!

    Love is in the air bij Vigor & Zest! Want het is Valentijnsdag. Laat uw hart sneller kloppen met MarCom Outsourcing door Vigor & Zest.

     
  • Social media marketing Hoe springt u eruit?

    Social media marketing is een vechtmarkt. De concurrentie op alle kanalen neemt toe. Hoe springt u eruit, met sprankelende social content die aansluit op de interesses van de ontvanger?

     
  • Nieuwe communicatiestrategie? Doe inspiratie op voor 2020

    Wilt u in 2020 meer resultaat behalen met uw marketingactiviteiten? Grijp de eerste weken van het nieuwe jaar aan om uw communicatiestrategie te herzien. Een goed voornemen! Ik voorzie u graag van inspiratie, met 5 inzichten uit de praktijk.

     
  • Goede voornemens? Zet eens een (schrijf)training op ‘t verlanglijstje

    Ja hoor, die tijd van het jaar is weer gekomen dat we mogen nadenken over... de goede voornemens! Bij veel mensen staat zelfontwikkeling hoog op het (verlang)lijstje, zoals eindelijk eens echt goed zakelijk leren schrijven. En wat zou het toch mooi zijn als dit voornemen uitkomt! Aan Vigor & Zest ligt het in elk geval niet, wij helpen u én uw collega’s hier graag bij. Dus geef (uzelf) eens een training cadeau!

     
  • Spraak naar tekst: efficiënter werken met spraakgestuurd schrijven

    Produceert u veel rapporten of zit u boordevol inspiratie voor blogs en artikelen? En hebt u weinig tijd om dit alles op papier te zetten? Benut spraaksoftware en zet uw ideeën om van spraak naar tekst.

     
  • Aansprekende bedrijfsfilm: goed verhaal, lekker kort ook

    Wilt u een bedrijfsfilm laten maken? Vraag u dan af: hoe kan het productiebureau me helpen om mijn verhaal zo mooi mogelijk in beeld te brengen én het zo goed mogelijk te verwoorden? Met deze aanpak creëert u het videovisitekaartje dat iedere potentiële klant (en de concurrentie) verbluft.

     
  • Het is niet griezelig: bloggen over uw expertise

    Het is vandaag Halloween. Tijd om te griezelen! Er bestaan meer dan 400 fobieën. Maar een officieel woord voor angst om te bloggen bestaat niet. De meeste bloggers schrijven namelijk over wat hen bezighoudt: hun expertise.

     
  • Halleluja: goede vacaturetekst wordt beloond door Google for Jobs

    Hoe krijgt u als recruiter een streepje voor in de war on talent? Tot voor kort leek een flink advertentiebudget op Indeed een slimme zet. Met de komst van Google for Jobs verandert dit. De kwaliteit van uw content gaat een stuk zwaarder wegen. Yes!

     
  • Staatssecretaris Knops: ‘Overheid communiceert onbegrijpelijk’

    Opvallend nieuws: staatssecretaris Knops van Binnenlandse Zaken vindt dat de overheid onbegrijpelijk communiceert. Denk aan mysterieuze belastingbrieven en een extreem onduidelijke vacaturetekst. Zijn mening: dat moet anders. Lees hoe u korte metten maakt met vage taal in uw organisatie en zo meer resultaat behaalt.

     
  • Voordelen van marketing outsourcing Continuïteit, voorspelbare kosten

    U wilt een zakelijk blog opzetten. Uw webcopy opfrissen met oog voor SEO. Talenten inspireren met vernieuwende vacatures. Maar het komt er gewoon niet van... Uw marketingafdeling heeft andere prioriteiten of mist de ervaring. Herkenbaar? (Ook) daarom marketing outsourcing.

     
  • De vacatureclichégenerator Onweerstaanbaar ondoorzichtig!

    Wilt u snel een vacature schrijven die niet opvalt in de massa? Die naadloos past in het vlotte ‘taaltje’ van het standaard functieprofiel? Gebruik dan de vacatureclichégenerator. Succes gegarandeerd.

     
  • Bidwriter blogt Waar gaat het vaak mis?

    Het schrijven van bid- en tenderteksten lijkt zo eenvoudig. Uw potentiële klant stelt een aantal vragen. U geeft antwoord. Helder, overtuigend én enthousiasmerend. Is het echt zo simpel? Helaas niet! Als ervaren bidwriter ken ik de pijnpunten. Waar gaat het vaak mis? Lees meer over mijn ervaringen.

     
  • Content hergebruiken De 5 gouden tips

    Bevat uw content volop interessante informatie, inspiratie of leuke weetjes? Door te hergebruiken profiteert u ook ná publicatie van uw werk. Dus: blaas uw huidige content nieuw leven in!

     
  • SEO met resultaat 5 inzichten

    ‘We moeten iets met SEO!’ Bij Vigor & Zest krijgen we vaak vragen over SEO-optimalisatie. Hiermee maakt u uw website vindbaar in Google. En zorgt u ervoor dat potentiële klanten u sneller en beter weten te vinden. Wat werkt wel, wat niet? 5 inzichten.

     
  • Contentmarketing 5 tips

    Veel bedrijven willen iets met contentmarketing. Hoe doet u dit doeltreffend? Waar vindt u inspiratie en hoe verspreidt u een verhaal strategisch? Vigor & Zest denkt met u mee.

     
  • Dilemma communicatie Uitbesteden of medewerker aannemen?

    Zoekt u versterking in marketingcommunicatie? Dan start de zoektocht naar vakkennis en 100% betrokkenheid. Wacht even. Waarom zou u een medewerker aannemen, als u ook een bureau kunt inschakelen? Ontdek de voordelen.

     
  • Corporate schrikreactie Paniek in de boardroom

    Vandaag neem ik u mee in een pijnlijk voorval. Een gebeurtenis die zich kan voordoen bij (vooral) grotere bedrijven. Bij Vigor & Zest hebben we deze situatie al vaker aan de hand gehad. Ontdek hoe u dit voorkomt.

     
  • Help, mijn freelancer is ziek! Wat nu?

    Stelt u zich voor: uw mailing of persbericht moet binnen enkele dagen de deur uit. Daarom belt u uw vaste freelance copywriter. Die neemt niet op. U stuurt hem een e-mail. En dan krijgt u een berichtje terug. Hij is ziek. Voorlopig kan hij helaas geen werk verrichten...

     
  • Verhoog uw conversie Lees meer over UX-writing

    Een effectieve webpagina is gebruiksvriendelijk én zet de lezer aan tot actie. Daarvoor moeten copy en design optimaal samensmelten. Met UX-writing krijgt u het voor elkaar. Een innovatieve techniek of een ‘oude bekende’ met een hippe naam?

     
  • Zillenial-proof vacature? Volg de checklist

    Er gaapt een generatiekloof tussen de mensen die vacatureteksten opstellen en de zo gezochte ‘young potentials’. Alleen het woord al: young potential. Dat is zó jaren negentig. Ontdek mijn checklist voor ‘Zillenial-proof’-vacatures.

     

Inspiratiesessie

Vertel ons uw zakelijke uitdaging. Tijdens een inspiratiesessie ontrafelen we uw vraagstuk. Vervolgens komen we met een doordacht plan van aanpak. Daarin richten we ons maar op één ding: resultaat voor u en uw organisatie.