Ik wil nú resultaat
 
  • De vacatureclichégenerator Onweerstaanbaar ondoorzichtig!

    Wilt u snel een vacature schrijven die niet opvalt in de massa? Die naadloos past in het vlotte ‘taaltje’ van het standaard functieprofiel? Gebruik dan de vacatureclichégenerator. Succes gegarandeerd.

     
  • Bidwriter blogt Waar gaat het vaak mis?

    Het schrijven van bid- en tenderteksten lijkt zo eenvoudig. Uw potentiële klant stelt een aantal vragen. U geeft antwoord. Helder, overtuigend én enthousiasmerend. Is het echt zo simpel? Helaas niet! Als ervaren bidwriter ken ik de pijnpunten. Waar gaat het vaak mis? Lees meer over mijn ervaringen.

     
  • Content hergebruiken De 5 gouden tips

    Bevat uw content volop interessante informatie, inspiratie of leuke weetjes? Door te hergebruiken profiteert u ook ná publicatie van uw werk. Dus: blaas uw huidige content nieuw leven in!

     
  • Contentmarketing 5 tips

    Veel bedrijven willen iets met contentmarketing. Hoe doet u dit doeltreffend? Waar vindt u inspiratie en hoe verspreidt u een verhaal strategisch? Vigor & Zest denkt met u mee.

     
  • Dilemma communicatie Uitbesteden of medewerker aannemen?

    Zoekt u versterking in marketingcommunicatie? Dan start de zoektocht naar vakkennis en 100% betrokkenheid. Wacht even. Waarom zou u een medewerker aannemen, als u ook een bureau kunt inschakelen? Ontdek de voordelen.

     
  • Corporate schrikreactie Paniek in de boardroom

    Vandaag neem ik u mee in een pijnlijk voorval. Een gebeurtenis die zich kan voordoen bij (vooral) grotere bedrijven. Bij Vigor & Zest hebben we deze situatie al vaker aan de hand gehad. Ontdek hoe u dit voorkomt.

     
  • Help, mijn freelancer is ziek! Wat nu?

    Stelt u zich voor: uw mailing of persbericht moet binnen enkele dagen de deur uit. Daarom belt u uw vaste freelance copywriter. Die neemt niet op. U stuurt hem een e-mail. En dan krijgt u een berichtje terug. Hij is ziek. Voorlopig kan hij helaas geen werk verrichten...

     
  • Verhoog uw conversie Lees meer over UX-writing

    Een effectieve webpagina is gebruiksvriendelijk én zet de lezer aan tot actie. Daarvoor moeten copy en design optimaal samensmelten. Met UX-writing krijgt u het voor elkaar. Een innovatieve techniek of een ‘oude bekende’ met een hippe naam?

     
  • Zillenial-proof vacature? Volg de checklist

    Er gaapt een generatiekloof tussen de mensen die vacatureteksten opstellen en de zo gezochte ‘young potentials’. Alleen het woord al: young potential. Dat is zó jaren negentig. Ontdek mijn checklist voor ‘Zillenial-proof’-vacatures.

     

Inspiratiesessie

Vertel ons uw zakelijke uitdaging. Tijdens een inspiratiesessie ontrafelen we uw vraagstuk. Vervolgens komen we met een doordacht plan van aanpak. Daarin richten we ons maar op één ding: resultaat voor u en uw organisatie.