Voel of het werkt
 
  • 01-07-2020-
  • door Michelle-

Dilemma communicatie Uitbesteden of medewerker aannemen?

 

Lees dit eerst... vóór je iemand aanneemt

Zoek je versterking in marketingcommunicatie? Dan start de zoektocht naar vakkennis en 100% betrokkenheid. Wacht even. Waarom zou je een medewerker aannemen, als je ook een bureau kunt inschakelen? Ontdek de voordelen.

Een nieuwe medewerker aannemen biedt misschien zekerheid, maar heeft ook risico’s. Vigor & Zest kan deze risico’s wegnemen. Denk eens aan de volgende punten:

  • Werkgeverslasten
    Een nieuwe medewerker aannemen kost je al gauw zo’n 40.000 euro per jaar, inclusief alle werkgeverslasten. En je betaalt ook door bij ziekte én als je medewerker met vakantie is.

    Voordeel: Werk je samen met Vigor & Zest, dan betaal je voor elke gewerkte dag. En we zijn nooit ziek, want er zijn altijd minimaal twee ervaren communicatiespecialisten ingewerkt op je project. Daarvan is er altijd één persoon beschikbaar, ook in de vakantieperiode.

  • Wie trekt de kar?
    Een nieuwe website opzetten, een campagne ontwikkelen of meer bereiken met social media. Projecten die veel tijd kosten én sturing nodig hebben. Eén medewerker kan dit niet alleen. En de agenda’s van andere collega’s zitten al vol.  

    Voordeel: met Vigor & Zest komen projecten sneller van de grond. Je hoeft ons niet aan te sturen, wij trekken graag de kar. Wat zijn je doelen? Wij gaan direct aan de slag volgens een strategisch plan. En we voorzien je proactief van nieuwe ideeën.

 
  • Geen inwerktijd of opleidingskosten
    Een nieuwe medewerker start blanco. Het duurt enkele maanden tot een jaar voordat de persoon wegwijs is in je organisatie en de werkzaamheden onder de knie krijgt. En is je medewerker na 2 jaar toe aan iets nieuws? Dan is alle kennis en ervaring verloren én moet je op zoek gaan naar een nieuwe kracht.

    Voordeel: onze communicatiespecialisten kunnen direct aan de slag, zonder inleertijd. En we vereenzelvigen ons met je team. Zo zijn we snel ingewerkt op nieuwe projecten, werken we prettig samen en blijft alle kennis en ervaring in je organisatie.

  • Betrokkenheid
    Deze gedachte heerst vaak: vaste medewerkers zijn meer betrokken bij de zaak. Onzin! Wij gaan vanzelfsprekend ook voor een duurzame relatie met onze klanten. En gaan direct op je doel af. Een win-winsituatie voor ons beiden.

    Voordeel: Vigor & Zest vereenzelvigt zich met je team. Bij jullie op kantoor of op afstand, op een manier die voor je werkt. En we voelen ons snel thuis in elke business of branche. 

  • Flexibel beschikbaar
    Een campagne die deze maand live gaat. Of een contentproductie die op de agenda staat. Je communicatiemedewerker zit vandaag in vergadering. Team, wie heeft er tijd? Herkenbaar?

    Voordeel: maak je gebruik van onze contentcreatie of marcom-outsourcing? Dan kun je erop rekenen dat er altijd een communicatiespecialist direct aan de slag kan. Ook voor een spoedopdracht. Snel, zorgvuldig en volgens planning. En wil je van ons af? Je zit nergens aan vast.

  • Alle expertises in huis
    Hebt je voor je project experts van verschillende vakgebieden nodig? Vigor & Zest heeft een ruim netwerk van bureaus, fotografen, videoproducenten en webdevelopers. Wij regelen dat iedereen nauw samenwerkt.  

    Voordeel: totale ontzorging voor elk project. Vigor & Zest neemt precies uit handen wat je wenst.

 

Contentconsult

Goede resultaten boek je samen. Daarom onderzoeken we graag waar we je bij kunnen helpen. Vraag een contentconsult aan.