Ontmoet ons team.
Een mix van hoogopgeleide collega’s met een achtergrond in journalistiek, communicatie, filosofie, kunstacademie, Nederlands of Engels. Al dan niet met train- en onderwijservaring.
We zijn op ons best als we ingewikkelde materie snel doorgronden en eenvoudig verwoorden of in beeld vangen.
Onze collega’s werken in vaste dienst
We leiden onze mensen zelf op. Het resultaat: iedereen werkt vanuit dezelfde visie en we schakelen eenvoudig collega’s bij voor je project(en).
-
Sharon Redacteur en communicatieadviseur“Zonder visie geen succes”
Jouw succes start met een visie, een doel. Wat wil je bereiken? Waar wil je heen? Vertel mij jouw visie, dan schrijf ik rake teksten die je helpen je doel te bereiken. Online of offline. Met een kraakheldere structuur en krachtige details. Dat maakt teksten voor mij pas écht mooi.
-
Lotte Redacteur, bidwriter“Denk andersom”
Mijn ideale tekst is ‘onzichtbaar’. Je vergeet dat je leest, begrijpt direct wat er staat. Een verhaal dat je raakt. Hoe ik zo’n tekst maak? Ik denk andersom! Dus niet: beginnen met schrijven. Maar wel: me afvragen wat ik wil bereiken met de tekst – en bij wie. Op welke knoppen moet ik drukken? Waar is de doelgroep gevoelig voor? Als ik dit weet, maak ik het juiste verhaal.
-
Milou Manager & lead content creator“Focus op de ontvanger”
Een goed verhaal begint voor mij altijd met de vragen: wie wil je bereiken? Wat is hun informatiebehoefte? En wat is hierop het antwoord van jouw organisatie? Dáár stem ik jouw boodschap op af. Want een goed verhaal schrijf je met focus op de ontvanger. Zodat je hen aanzet tot actie. En de doelstellingen behaalt die je voor ogen hebt.
-
Michel Ghostwriter, bidwriter, trainer en eigenaar“Reactie opwekken”
Taal is er voor een dialoog, geen monoloog. De verbinding vinden en de ander positief raken, een reactie opwekken: dat is mijn doel met elke tekst. Het is fascinerend hoe je woordkeus bepaalt of je de ander meekrijgt in jouw verhaal. Warmte geven aan een tekst, praten vanuit het perspectief van de ander en sturen op gedrag, zijn de ingrediënten die ik hiervoor inzet.
-
Maartje Mediaredacteur“De kracht van een verhaal”
Wat maakt een tekst écht goed? Een onderwerp voor iedereen zo interessant mogelijk maken. Je merkt niet dat je een tekst aan het lezen bent. Het voelt als een geschreven verhaal.
-
Mark Copywriter English, Translator (Dutch-English)“An Englishman amongst the Dutch”
Pannenkoeken or scones. Elfstedentocht or cricket at Lords. I know them both intimately. As a native English copywriter and translator for Vigor & Zest, it's my goal to help you to bridge the cultural and language divide and to get your audience to say ja/yes!
-
Nicole Copywriter, contentspecialist, transcreator (English-Dutch)“De kracht van storytelling”
Een goede tekst is als het ware een goed verhaal: duidelijk, boeiend en meeslepend. Iets dat voor de lezer smaakt naar meer. Dit is mijn visie en insteek voor elke tekst. Goede verhalen ráken. Ze creëren binding en spelen in op emoties. Lezers onthouden ze én vertellen ze door. Zelfs de meest complexe materie wordt concreet en aantrekkelijk in verhaalvorm. Storytelling in iedere zin van het woord. Elke dag opnieuw.
-
Matts Stagiair grafische vormgeving
-
Rob Bedrijfsjournalist“Creatief in de spotlight”
Door mijn journalistieke achtergrond ben ik nieuwsgierig naar je verhaal. Mijn visie op tekstschrijven is om jouw verhaal duidelijk en in de juiste tone of voice over te brengen op de doelgroep die jij voor ogen hebt. Zodat het herkenbaar is voor de lezers en ze weten: 'What's in it for me?' Op die manier zetten we jouw organisatie volop in de schijnwerpers.
-
Maud Copywriter“Nieuwsgierig naar jouw verhaal”
Door mijn achtergrond in journalistiek ben ik nieuwsgierig naar je verhaal. Mijn visie op tekstschrijven is jouw boodschap duidelijk en juist over te brengen. Ik luister aandachtig en verplaats mij in jou. Zo co-creëren wij samen sterke content.
-
Marcel Videoproducer, regisseur, voice-over, fotograaf“Beauty is in the details”
Als audiovisueel specialist bij Vigor & Zest weet ik: pas als elk detail klopt, gaan beeld en boodschap werken voor de opdrachtgever. Dat is waar ik op let: een verhaallijn die door juiste regie een goede spanningsboog oplevert en de kijker boeit. Zodat je doelgroep méér wil.
Proefopdracht
Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.