Neem de proef op de som
 
  • 09-05-2023-
  • door Lotte-

Magazine, brochure of BroMag? Zet je organisatie op de kaart!

 

Inhoudelijke magazines, zijn die niet gedateerd?

Integendeel. Magazines worden hoog gewaardeerd en goed gelezen. Je doelgroep leest graag interviews en persoonlijke verhalen. Reclamefolders en productbrochures zijn minder populair.

Maar tussen het magazine en de brochure is nóg een optie: de BroMag. Waarbij eigen content ervoor zorgt dat je geloofwaardig binnenkomt bij de ontvanger. Dit past in een tijd waarin mensen meer waarde hechten aan verhalen dan aan reclame. Aan echte inzichten. Die maken je merk.

Vertel ons je verhaal
Verras je doelgroep met een in het oog springende uitgave. Eentje die je organisatie, project, diensten of producten uit- en toelicht. Vertel ons je verhaal, dan vertellen wij het verder. Met een sterk redactioneel concept en voorbeelden die raken. Zo ontstaat storytelling.

 

Leesplezier en exposure

Vigor & Zest ontwikkelt de BroMag, leesplezier en exposure in één! Wij verpakken elke boodschap in een magazine dat leest als een trein. Als eenmalige of periodieke uitgave. Verspreid hem online of deel hem uit als hard copy. Of kies voor een digitale én een print versie.

Royale publicatie
Ter ere van het 100-jarige bestaan van de Hordijk Groep schrijven wij deze 'Koninklijke BroMag': een naadloze combinatie van een magazine en een productbrochure.

 

Laat zien wat je in huis hebt

Laat zien wat je in huis hebt, met een BroMag! Deze combinatie tussen een magazine en een (product)brochure geeft een sterk staaltje storytelling, marketingcommunicatie én vormgeving. 

Fraai in beeld
Scheepsbouwpartner TeamCo Shipyard wil hun historie, toekomstvisie, werkwijze én aanbod aantrekkelijk presenteren aan relaties en andere geïnteresseerden. De BroMag vertelt het verhaal én toont de schepen van TeamCo Shipyard.

 

Proefopdracht

Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.