Neem de proef op de som
 

Media2 (eigen uitgave) Ontdek de kracht van crossmedia

 

Eyeopeners en adviezen

Het medialandschap is al decennia sterk in beweging. Traditionele grenzen vervagen. Iedereen kan altijd en overal met iedereen communiceren. De communicatiemogelijkheden nemen toe. Dit biedt marketeers en adverteerders nieuwe kansen, maar het vraagt wel om een crossmedia-aanpak. Vigor & Zest-oprichter Michel adviseert hierover in zijn boek.

Een crossmediaal merk
Het gaat erom dat de boodschap relevant is. En op het juiste moment, op de juiste manier bij de juiste persoon komt. Dit boek zet uiteen hoe je als organisatie een crossmediaal merk opbouwt. Het doel: adverteerders en marketeers leren mediumonafhankelijk te denken en aanzetten tot het ontwikkelen van crossmediale strategieën en concepten. Inclusief ervaringsverhalen van o.a. Heineken, Adobe, Bruna en Randstad.

 

Proefopdracht

Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.