Neem de proef op de som
 

Eigen uitgave Ontdek de kracht van crossmedia

 

Eyeopeners en adviezen voor marketeers en adverteerders

Door de opkomst van internet zag het medialandschap in 2008 er compleet anders uit dan pakweg 10 jaar daarvoor. Traditionele grenzen vervaagden. Iedereen kon altijd en overal met iedereen communiceren. De communicatiemogelijkheden namen enorm toe. Dit bood marketeers en adverteerders tóen al kansen, maar het vroeg wel om een crossmedia-aanpak. Vigor & Zest-oprichter Michel adviseerde hierover in zijn boek.

Adviezen voor een crossmediaal merk
Het gaat erom dat de boodschap relevant is. En op het juiste moment, op de juiste manier bij de juiste persoon wordt aangeboden. Oók al in 2008! Dit boek zet uiteen hoe je als organisatie een crossmediaal merk opbouwt. Het doel: adverteerders en marketeers leren mediumonafhankelijk te denken en aanzetten tot het ontwikkelen van crossmediale strategieën en concepten. Inclusief ervaringsverhalen van o.a. Heineken, Adobe, Bruna en Randstad. 

 

Proefopdracht

Zakelijke schrijfuitdaging? Neem de proef op de som en laat Vigor & Zest je helpen.