ik wil nú resultaat
 
  • 21-05-2019-
  • door Michelle-

Dilemma communicatie Uitbesteden of medewerker aannemen?

 

Lees dit eerst... vóór u iemand aanneemt

Zoekt u versterking in marketingcommunicatie? Dan start de zoektocht naar vakkennis en 100% betrokkenheid. Wacht even. Waarom zou u een medewerker aannemen, als u ook een bureau kunt inschakelen? Ontdek de voordelen.

Een nieuwe medewerker aannemen biedt misschien zekerheid, maar heeft ook risico’s. Vigor & Zest kan deze risico’s voor u wegnemen. Denk eens aan de volgende punten:

  • Werkgeverslasten
    Een nieuwe medewerker aannemen kost u al gauw zo’n 40.000 euro per jaar, inclusief alle werkgeverslasten. En u betaalt ook door bij ziekte én als uw medewerker met vakantie is.

    Voordeel: Werkt u samen met Vigor & Zest, dan betaalt u voor elke gewerkte dag. En we zijn nooit ziek, want er zijn altijd minimaal twee ervaren communicatiespecialisten ingewerkt op uw project. Daarvan is er altijd één persoon beschikbaar, ook in de vakantieperiode.

  • Wie trekt de kar?
    Een nieuwe website opzetten, een campagne ontwikkelen of meer bereiken met social media. Projecten die veel tijd kosten én sturing nodig hebben. Eén medewerker kan dit niet alleen. En de agenda’s van andere collega’s zitten al vol.  

    Voordeel: met Vigor & Zest komen projecten sneller van de grond. U hoeft ons niet aan te sturen, wij trekken graag de kar. Wat zijn uw doelen? Wij gaan direct aan de slag volgens een strategisch plan. En we voorzien u proactief van nieuwe ideeën.

 
  • Geen inwerktijd of opleidingskosten
    Een nieuwe medewerker start blanco. Het duurt enkele maanden tot een jaar voordat de persoon wegwijs is in uw organisatie én de werkzaamheden onder de knie krijgt. En is uw medewerker na 2 jaar toe aan iets nieuws? Dan is alle kennis en ervaring verloren én moet u op zoek gaan naar een nieuwe kracht.

    Voordeel: onze communicatiespecialisten kunnen direct aan de slag, zonder inleertijd. En we vereenzelvigen ons met uw team. Zo zijn we snel ingewerkt op nieuwe projecten, werken we prettig samen én blijft alle kennis en ervaring in uw organisatie.

  • Betrokkenheid
    Deze gedachte heerst vaak: vaste medewerkers zijn meer betrokken bij de zaak. Onzin! Wij gaan vanzelfsprekend ook voor een duurzame relatie met onze klanten. En gaan direct op uw doel af. Een win-winsituatie voor ons beiden.

    Voordeel: Vigor & Zest vereenzelvigt zich met uw team. Bij u op kantoor of op afstand, op een manier die voor u werkt. En we voelen ons snel thuis in elke business of branche. 

  • Flexibel beschikbaar
    Een campagne die deze maand live gaat. Of een contentproductie die op de agenda staat. Uw communicatiemedewerker zit vandaag in vergadering. Team, wie heeft er tijd? Herkenbaar voor u?

    Voordeel: maakt u gebruik van onze Content Support of MarCom Outsourcing? Dan kunt u erop rekenen dat er altijd een communicatiespecialist direct aan de slag kan. Ook voor een spoedopdracht. Snel, zorgvuldig en volgens uw planning. En wilt u van ons af? U zit nergens aan vast.   

  • Alle expertises in huis
    Hebt u voor uw project experts van verschillende vakgebieden nodig? Vigor & Zest een ruim netwerk van bureaus, fotografen, videoproducenten, vertalers, trainers, grafisch vormgevers en webdevelopers. Wij regelen dat iedereen nauw samenwerkt.  

    Voordeel: totale ontzorging voor elk project. Vigor & Zest neemt precies uit handen wat u wenst. Schakel ons in voor MarCom Outsourcing, campagnes, Content Support of trainingen

 

Inspiratiesessie

Vertel ons uw zakelijke uitdaging. Tijdens een inspiratiesessie ontrafelen we uw vraagstuk. Vervolgens komen we met een doordacht plan van aanpak. Daarin richten we ons maar op één ding: resultaat voor u en uw organisatie.